Magistrátní public relations povede Kasík

5. 3. 2010 09:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Odbor public relations pražského magistrátu bude po odchodu Aleše Koutného řídit bývalý ředitel Českého rozhlasu Václav Kasík. Informoval o tom magistrátní mluvčí Jiří Wolf. Dvaašedesátiletý Kasík už několik měsíců působí jako poradce pražského primátora Pavla Béma (ODS). Od roku 2002, kdy je primátorem Bém, se na postu ředitele odboru, který má na starosti vztahy s veřejností, vystřídalo už osm lidí.
Koutný byl podle některých médií napojen na firmy, které od Prahy dostávají milionové zakázky. Funkci zastával od prosince loňského roku. Důvod jeho odchodu magistrát nezveřejnil.
Podle Wolfa byl Kasík pověřen řízením. Zřejmě tedy bude odbor řídit jen dočasně. Wolf ale nevěděl, zda bude vypsáno výběrové řízení na nového ředitele.
Kasíka loni v červenci odvolala rada Českého rozhlasu. Zdůvodňovala to mimo jiné předražením rekonstrukce budovy Českého rozhlasu v pražské Vinohradské ulici. Podle některých médií začal Kasík záhy po odchodu z rozhlasu pracovat pro primátora Béma.
Ředitel odboru public relations, který má na starosti publikační a propagační činnosti, je funkce, v níž v posledních letech nikdo dlouho nevydržel. Od roku 2002 se v této funkci vystřídali Radka Procházková, Ivana Gorgolová, Gabriela Bártíková, Hana Vítková, Zuzana Pitrová, dále Oldřich Tichý, Daniel Častvaj a Koutný. Nějakou dobu byl odbor bez ředitele, zastupoval jej současný mluvčí Jiří Wolf.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.