Lennonův syn prý chtěl lidem připomenout otce reklamou na auto

9. 3. 2010 09:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Reklama
SDG

Reklama na automobil prý měla lidem připomenout slavného hudebníka a člena legendárních Beatles Johna Lennona. Tvrdí to podle serveru BBC jeho syn Sean Lennon, který povolil vysílání obrazového záznamu s jeho otcem pro reklamní účely. Na sociální internetové síti Twitteru podle BBC uvedl, že motivací pro něj nebyly peníze, ale že chtěl vrátit otce do povědomí lidí.
Reklama na vůz Citroën DS3 francouzské výroby ukazuje bývalého člena Beatles, jak přemýšlí nad „napodobováním minulosti“ a „ohlížením se do minulosti“.
„Když jsem tu reklamu uviděl, uvědomil jsem si, proč lidi rozčílila. Ale můj záměr nebyl finanční,“ citoval čtyřiatřicetiletého Lennonova syna server BBC.
Automobilová společnost po odvysílání reklamy sdělila, že si Lennona pro své záměry vybrala kvůli jeho univerzálnímu, nadčasovému a kultovnímu dosahu. Reklama měla premiéru 14. února na britské televizní stanici ITV1.
Mnoho lidí již dříve kritizovalo za komerční využití nahrávek s Lennonem i vdovu Yoko Ono. Sean Lennon ale svou matku brání, její motivací prý bylo otce lidem připomenout.
Lennona, který si získal renomé nejen jako vůdčí člen Brouků, ale rovněž jako autor a zpěvák řady veleúspěšných písní, zastřelil v roce 1980 vyšinutý fanoušek před jeho newyorským bydlištěm. Lennonovi tehdy bylo 40 let.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.