„Pojeď fandit Česku,“ to je heslo nové spotřebitelské soutěže značek Ceresit a Thomsit z portfolia lepidel a technologií Henkel. Značka lepidel Ceresit už oslovovala spotřebitele v roli sponzora na MS v ledním hokeji ve Švýcarsku. Tentokrát se Henkel rozhodl přidat k ní i značku podlahových systémů Thomsit. Akce probíhá od pondělí do konce dubna, jejími tvářemi jsou tři vybraní pracovníci Henkelu. Soutěž bude společnost komunikovat v místech prodeje letáky a regálovými poutači. Pro příznivce hokeje je připraven také webový portál microsite kampaně, který má sloužit jako informační kanál. Návštěvník zde nalezne informace o soutěži, výhercích a aktuální přehled sportovního dění (např. výsledky jednotlivých zápasů, herní plány apod.) i zprávy z místa konání, jako např. počasí, dopravní informace, možnosti ubytování a další. Od dubna kampaň podpoří také TV spot.