Dva lidé z pěti chodí do kina, aby unikli realitě

8. 3. 2010 11:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

TV Nova je průkopníkem nových trendů

TV Nova mění přístup k audiovizuální produkci. Zelené natáčení se stává standardem přinášejícím ekologické inovace.

Reklama
SDG

Dva z pěti návštěvníků kina ve světě do něho chodí proto, aby aspoň na nějakou dobu unikli realitě. Ukázal to průzkum, který ve 23 zemích včetně České republiky uskutečnila agentura Reuters ve spolupráci s ústavem pro výzkum veřejného mínění Ipsos.
Nejčastěji v něm uváděli tento důvod Turci – v 67 procentech, nejméně často Maďaři – v 24 procentech. Češi jsou spolu s Belgičany šestí od konce – hlavně zapomenutí na běžné starosti si od kina slibuje 33 procent jeho českých návštěvníků.
Celkově označilo tuto stránku věci za hlavní důvod chození do biografu 42 procent z víc než 24.000 dotázaných. Po Turecku jich bylo nejvíc v Indii a v Jižní Koreji.
Zbývajících 58 procent ale ve schopnost filmu vytrhnout je z reality nevěří. Po Maďarech je takových nejvíc v Nizozemsku a Mexiku.
Nejvyrovnanější „skóre“, skoro přesně půl na půl, bylo zaznamenáno ve Španělsku a v Číně.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Vítězné konfety se po roce opět snášejí na hlavy zástupců McCann Prague. Ti podruhé za sebou ovládli hlavní kategorii soutěže Agentura roku a celkem si ze slavnostního večera odnášejí šest trofejí. Nezávislou agenturou je Boomerang Communication, Nejlepším marketérem Kateřina Harris z řetězce Albert.

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.