Drogerie Rossmann mají nové jednatele a provozní ředitelku

31. 3. 2010 11:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Novými jednateli společnosti Rossmann, která v Česku provozuje více než stovku stejnojmenných drogerií, se stali František Wagner (35) a Vladimír Mikel (52). Noví jednatelé převzali vedoucí funkce místo dosavadního generálního ředitele české pobočky Rossmann Floriana Knauera, který nově zastává pozici generálního ředitele společnosti v Maďarsku. Rossmann má v Česku i novou provozní ředitelku, sdělila mediální zástupkyně firmy Tereza Špirochová.
„Cílem nového vedení je expanze a růst společnosti Rossmann. Dalším úkolem je udržení ziskovosti společnosti a snaha o zvýšení podílu na trhu. Dlouhodobou ambicí je zvýšit počet poboček v ČR,“ uvedla Špirochová.
Wagner pracuje ve společnosti Rossmann od roku 2006, kdy nejprve zastával funkci ředitele logistiky, a poté se v roce 2007 přesunul na pozici provozního ředitele. „Nyní je přímo odpovědný za oddělení provozu, nákupu, marketing a logistiku,“ uvedla Špirochová. Wagner podle ní dříve pracoval jako obchodní ředitel v maloobchodních řetězcích Tesco, Billa a Kaufland.
Mikel zastával od roku 2008 ve společnosti Rossmann pozici finančního ředitele. „Zde zúročil své několikaleté zkušenosti na pozicích ekonomického ředitele v řadě společností, například Kotva, AAA Auto nebo Delta Plus ČR. Nyní je zodpovědný za oddělení financí, IT oddělení, oddělení lidských zdrojů a revizní oddělení,“ dodala Špirochová.
Novou ředitelkou provozního oddělení drogistického řetězce Rossmann se stala Iveta Veverková (40), která ve funkci nahradila Wagnera. Veverková pracuje ve společnosti Rossmann 15 let. „V roce 1995 začínala jako vedoucí jedné z prodejen sítě společnosti Rossmann, a poté byla v roce 2004 povýšena na oblastní regionální manažerku. Všechny její bohaté zkušenosti ve společnosti Rossmann významně přispějí k dalšímu rozvoji provozního oddělení,“ podotkla Špirochová.
Síť drogerií Rossmann předloni v Česku zvýšila ztrátu na 90,1 milionu korun z 84 milionů v roce 2007. Společnost je na tuzemském trhu prodělečná již několik let po sobě a její kumulovaná ztráta z předchozích let na konci roku 2008 obnášela 568,5 milionu korun.
Drogistický řetězec Rossmann na konci roku 2008 provozoval na tuzemském trhu 109 stejnojmenných drogerií. Jeho tržby meziročně vzrostly na 2,144 miliardy korun ze 2,014 miliardy v roce 2007. Výsledky loňského hospodaření společnost zatím nezveřejnila.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.