Deník Metro bude dostupný i na pražských lavičkách

12. 3. 2010 10:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Deník Metro bude od poloviny března nově dostupný prostřednictvím speciálních zelených boxů na některých reklamních lavičkách společnosti AD-NET. Cílem spolupráce se společností AD-NET má být zajištění distribuce Metra v oblastech, kam nezasahuje páteřní distribuční síť deníku, tedy pražská podzemní dráha. Podle marketingového ředitele vydavatelství Metro Aleše Pýchy jde o pilotní projekt. „V první fázi jsme se zaměřili na pražská sídliště v Modřanech, kde bude instalováno celkem patnáct boxů na lavičkách u klíčových uzlů MHD,“ uvedl. Metro je v tuzemsku nejčtenějším bezplatným deníkem. V druhém pololetí roku 2009 jej průměrně četlo 398.000 čtenářů denně.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.