Deník Metro bude od poloviny března nově dostupný prostřednictvím speciálních zelených boxů na některých reklamních lavičkách společnosti AD-NET. Cílem spolupráce se společností AD-NET má být zajištění distribuce Metra v oblastech, kam nezasahuje páteřní distribuční síť deníku, tedy pražská podzemní dráha. Podle marketingového ředitele vydavatelství Metro Aleše Pýchy jde o pilotní projekt. „V první fázi jsme se zaměřili na pražská sídliště v Modřanech, kde bude instalováno celkem patnáct boxů na lavičkách u klíčových uzlů MHD,“ uvedl. Metro je v tuzemsku nejčtenějším bezplatným deníkem. V druhém pololetí roku 2009 jej průměrně četlo 398.000 čtenářů denně.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).