ČTÚ zahájil s Radiokomunikacemi řízení kvůli nevypnutí analogu

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Český telekomunikační úřad zahájil správní řízení s Českými Radiokomunikacemi (ČRa) kvůli neukončení analogového vysílání televize Nova v jižních a západních Čechách. Uvedl to předseda úřadu Pavel Dvořák. „Ano, ČTÚ zahájilo správní řízení s ČRa,“ potvrdila bez dalších podrobností mluvčí ČRa Lucie Kadlecová. Nova se letos v únoru rozhodla neukončit analogové vysílání z vysílačů v Sušici a Klatovech. Loni v termínu neukončila analog v Domažlicích a Chebu. Televize to zdůvodnila tím, že nedostala pro digitální televizní vysílání kanály, které měla původně slíbené a nebyly tak splněny podmínky Technického plánu přechodu na digitální vysílání. Správní řízení má trvat 60 dnů, ale může jej prodloužit odvolání. Za analogové vysílání Novy pak může úřad Českým Radiokomunikacím zvýšit měsíční poplatek za využívání příslušných kmitočtů na třicetinásobek.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.