Na pražském Výstavišti v Holešovicích začal 4. února středoevropský veletrh cestovního ruchu Holiday World. Jeho výstavní plocha bude letos o trochu menší, představí se na něm ale zhruba stejně vystavovatelů ze stejného počtu zemí jako loni. Dohromady s veletrhy Top Gastro a Golf World Prague se bude na 24 000 metrech čtverečních prezentovat 870 vystavovatelů ze 47 zemí.
Podle manažera Holiday World Libora Patočky zvolila velká část vystavovatelů taktiku prezentovat se na více akcích než v minulých letech, ale omezili velikost expozic. Partnerskou zemí 19. ročníku veletrhu bude Slovinsko, které se snaží přilákat turisty, kteří většinou zemí pouze projíždějí při cestách dál na jih ke Středozemnímu moři.
Právě středomořské země budou na Holiday World nejsilněji zastoupeny. Nebudou chybět ani zastoupení exotičtějších zemí jako Thajsko, Japonsko nebo obnovené expozice Kuby a Velké Británie. Česko bude mít zastoupeny všechny regiony, Slovensko bude mít zastoupení čtyř regionů a dvou měst.
První dva dny veletrhu budou určeny odborníkům, následující víkend bude patřit veřejnosti. Součástí doprovodného programu bude opět filmová přehlídka World Film, vyhlášení ankety Osobnost cestovního ruchu 2009 a ankety Nejatraktivnější místo České republiky 2009.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?