Yahoo prodá HotJobs firmě Monster Worldwide

5. 2. 2010 08:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Když něco, tak Allegro, říká tržiště v mezinárodní kampani od DDB Warszawa

Nový mezinárodní komunikační koncept spouští online tržiště Allegro, reaguje na rostoucí poptávku po větší personalizaci.

Reklama
SDG

Americká internetová firma Yahoo prodá stránky HotJobs, které pomáhají nalézt práci, rivalovi Monster Worldwide za 225 milionů dolarů v hotovosti. Transakce představuje další krok ve snaze generální ředitelky Yahoo Carol Bartzové zbavit se aktivit mimo zpravodajství, zábavu a komunikace, napsala dnes agentura AP.
Prodejní cena také ukazuje, jak se stránky HotJobs propadly od roku 2002, kdy je Yahoo kupovala za 439 milionů dolarů. Paradoxně tehdy Yahoo musela svou nabídkou přebít zájem holdingové společnosti Monster.com.
Pro podniky, které se spoléhají na příjmy z reklamy při nabídce pomoci lidem, nastaly hubené časy. Ekonomika je celkově slabá a nezaměstnanost vysoká, což tlumí poptávku. Samotnému Monsteru se loni propadl zisk o 85 procent na 19 milionů dolarů.
HotJobs je na trhu menší hráč než Monster, který loni vytvořil tržby 905 milionů dolarů. Od koupě HotJobs si Monster slibuje větší zeměpisný dosah svých aktivit v konkurenčním boji s rivalem CareerBuilder.com.
Monster předpokládá, že udrží místa pro všech 275 lidí z Hot Jobs. Pokud dohodu schválí regulátoři, akvizice HotJobs se uskuteční mezi červnem a říjnem, napsala AP.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.