Wasa chce být pečivem

8. 2. 2010 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Když něco, tak Allegro, říká tržiště v mezinárodní kampani od DDB Warszawa

Nový mezinárodní komunikační koncept spouští online tržiště Allegro, reaguje na rostoucí poptávku po větší personalizaci.

Reklama
SDG

Značka celozrnných chlebů Wasa mění logo a obaly. "V současné době je značka Wasa vnímána především jako produkt zdravé výživy. Rádi bychom zákazníkům rozvinuli vnímání, že se v podstatě jedná o alternativu chleba či pečiva," uvádí Martina Vízelková, produkt manažerka pro výrobky Wasa, které na český trh exkluzivně dodává Emco. Reklamní podpora přeznačkování bude spočívat v tiskové a internetové inzerci, PR a spotřebitelských soutěžích.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.