Volby propad OOH nezastaví

22. 2. 2010 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Agentura roku: porota za vášnivé diskuse vybírala odpovědnou agenturu

Již třetí zasedání poroty v rámci Agentury roku, kterou pořádá týdeník Marketing & Media, mělo za úkol vybrat odpovědnou agenturu. Odborným garantem této kategorie je Asociace společenské odpovědnosti.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Volební kampaně už tradičně provozovatelům venkovních ploch přispívají k nárůstu tržeb. Vzhledem k ekonomické situaci však letos spíše jen pomohou zčásti snížit propad, který řada provozovatelů zažívá. Outdoorové firmy se shodují, že volby sice určitý objem tržeb přinesou, ale pouze v jarních měsících. V delším časovém období provozovatelé předvídají další snižování investic do venkovní reklamy. "Zdá se, že i přes rozsáhlé volební kampaně čeká outdoor v prvním pololetí pokles investic," říká Jan VlčekBigMedia, který odhaduje 5% snížení proti loňskému roku a považoval by za úspěch, kdyby celoročně udrželi loňské objemy. Ostatní významné firmy se shodují, že volby jsou sice velkou injekcí, ale pokryjí jen propady v jarních měsících, a odhadují, že celkový propad příjmů z venkovní reklamy se letos bude pohybovat okolo 10 %. "Půjde pouze o zmírnění dopadu ztrát vzhledem ke stagnaci investic do outdooru," potvrzuje Denisa KubíčkováFilip Media. Výrazně více ohroženy jsou přitom menší společnosti, jejichž ploch politické strany tolik nevyužívají a které dlouhodobě trpí nedostatkem klientů.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení