Volební kampaně už tradičně provozovatelům venkovních ploch přispívají k nárůstu tržeb. Vzhledem k ekonomické situaci však letos spíše jen pomohou zčásti snížit propad, který řada provozovatelů zažívá. Outdoorové firmy se shodují, že volby sice určitý objem tržeb přinesou, ale pouze v jarních měsících. V delším časovém období provozovatelé předvídají další snižování investic do venkovní reklamy. "Zdá se, že i přes rozsáhlé volební kampaně čeká outdoor v prvním pololetí pokles investic," říká Jan Vlček z BigMedia, který odhaduje 5% snížení proti loňskému roku a považoval by za úspěch, kdyby celoročně udrželi loňské objemy. Ostatní významné firmy se shodují, že volby jsou sice velkou injekcí, ale pokryjí jen propady v jarních měsících, a odhadují, že celkový propad příjmů z venkovní reklamy se letos bude pohybovat okolo 10 %. "Půjde pouze o zmírnění dopadu ztrát vzhledem ke stagnaci investic do outdooru," potvrzuje Denisa Kubíčková z Filip Media. Výrazně více ohroženy jsou přitom menší společnosti, jejichž ploch politické strany tolik nevyužívají a které dlouhodobě trpí nedostatkem klientů.
Fajn rádio si novým partnerstvím s Enterprise Esports otvírá dveře do gamingu
Fajn rádio z mediální skupiny Media Bohemia se v marketingu dlouhodobě zaměřuje na spolupráci s influencery a tiktokery z různých oblastí. Nyní prostřednictvím Enterprise Esports vstupuje do oblasti esportu a bude oslovovat milovníky gamingu.