VLP: Změny zatím nebudou

8. 2. 2010 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Ve vydavatelství Vltava-Labe-Press se v současnosti nepřipravují žádné změny, které by se v nejbližších týdnech týkaly obsazení postu generálního ředitele. Stávající generální ředitel Miroslav Pavel M&M potvrdil, že má s vydavatelem smlouvu do poloviny příštího roku a že ta je v platnosti. Také Vlastmil Košťál, o němž se hovoří jako o případném nástupci ve vedení VLP, odmítl, že by k jeho nástupu do VLP mělo v dohledné době dojít.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.