USA spustily Baby kampaň

8. 2. 2010 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Americká vláda spustila kampaň pro nastávající matky s názvem text4Baby. Projekt finančně podpořily i společnosti Johnson & Johnson, Pfizer, WellPoint, CareFirst BlueCross a Blue Shield. Ženy budou během svého těhotenství dostávat jednou týdně na mobil textovky s radami o správné výživě a péči o sebe i o dítě. Jde o první vzdělávací kampaň tohoto typu. Organizátoři se rozhodli využít jako komunikační kanál mobilní telefony, podle statistik je v USA využívá až 90 % populace.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.