Umění na Reklamě

17. 2. 2010 11:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Ve dnech od 23. – 25. března se na veletrhu Reklama, Polygraf uskuteční novinka letošního veletrhu s podtitulkem Reklamní technologie a výtvarné umění – soužití v nových souvislostech. Jedná se o představení řady výtvarných fotografických a uměleckých děl vytištěných na moderních digitálních tiskových strojích. Signmakingovou galerii pořadatel výstavy připravuje pod záštitou poslance Evropského parlamentu Jana Březiny a ve spolupráci s Barborou Králíkovou z firmy Grapo. Kromě jiných zajímavostí můžete vidět Kodex Gigas (Ďáblova Bible), kopii knihy Katalánského atlasu, další výtvarná díla, realizovaná na digitálních technologiích a také velkoformátové fotografie a mnoho dalšího. Vernisáž Signmakingové galerie se uskuteční dne 23. 3. od 14 hodin v Levém křídle Průmyslového Paláce.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.