Toyota potvrdila v mediálním tendru spolupráci s Médeou

1. 2. 2010 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Toyota Motor Czech si pro mediální plánování a nákup pro letošní rok vybrala agenturu Médea. Výběrového řízení se účastnily další dvě agentury. Hlavními důvody k pokračování spolupráce s Médeou jsou podle Pavla Zákory, marketingového manažera Toyoty, finanční nabídka a mediální podmínky pro rok 2010 a předchozí spolupráce s agenturou. Médea podle monitoringu vložila vloni do reklamy v médiích cca 227 mil. Kč.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.