Automobilka Toyota připravila celoevropskou kampaň, v níž se přiznává k odpovědnosti za závadnost plynového pedálu. Kampaň bude probíhat v tisku a digitálních médiích. Tento defekt se týká až 1,8 milionu vozů vyrobených od roku 2005. Majitelé modelů Aygo, Iq, Yaris, Auris, Corolla, Verso, Avensis a RAV4 mají možnost bezplatného servisu. Toyota v kampani tvrdí, že bezpečnost byla vždy její prioritou, a varuje, že závada se může projevit i v delším rozmezí.Podobné problémy jako Toyota měly v posledních letech Nissan (2003), General Motors (2005) i Ford (2007). Trpí i image dalších značek, jako Opel (kvůli státním subvencím) a Porsche (po převzetí koncernem VW).
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?