Tesco vybralo agenturu na grafické zpracování letáků

15. 2. 2010 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Agentura roku: porota za vášnivé diskuse vybírala odpovědnou agenturu

Již třetí zasedání poroty v rámci Agentury roku, kterou pořádá týdeník Marketing & Media, mělo za úkol vybrat odpovědnou agenturu. Odborným garantem této kategorie je Asociace společenské odpovědnosti.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Po několikaměsíčním výběrovém řízení si Tesco vybralo pro grafické zpracování letáků GPS. Agentura pro Tesco v minulém roce graficky připravovala katalogy, kreativu letáků řešila agentura Onyx. Nyní bude obě zakázky zpracovávat právě GPS. Tesco se ve spolupráci s novou agenturou chystá letáky inovovat, k zahájení spolupráce by mělo dojít v nejbližší době. Agentuře Onyx smlouva vyprší v květnu.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení