Šéf Českého rozhlasu Medek ke konci února rezignoval

24. 2. 2010 14:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

TV Nova je průkopníkem nových trendů

TV Nova mění přístup k audiovizuální produkci. Zelené natáčení se stává standardem přinášejícím ekologické inovace.

Reklama
SDG

Generální ředitel Českého rozhlasu Richard Medek odstoupí 28. února ze zdravotních důvodů ze své funkce. Svou rezignaci oznámil na zasedání rady ČRo. Rada poté jmenovala dočasným ředitelem programového ředitele Petera Duhana.
Medek, kterému rada před dvěma týdny neschválila návrh nového organizačního schématu rozhlasu, byl po svém zvolení loni v září dlouhodobě nemocný. Doporučením lékařů zdůvodnil i svou rezignaci.
Nominace pro volbu nového generálního ředitele bude rada přijímat do 30. dubna. Dočasný generální ředitel Duhan, který v minulé volbě skončil na druhém místě za Medkem, se podle svých slov pravděpodobně nového tendru opět zúčastní. „Popravdě jsem o tom ještě nepřemýšlel, ale asi ano,“ řekl.
Medek má podle 14 dní starého rozhodnutí rady při odchodu z funkce nárok na deset průměrných platů, pokud po dobu deseti měsíců nebude pracovat v oboru.
Český rozhlas podle předběžných výsledků loni hospodařil se ziskem před zdaněním téměř 54 milionů korun. To je zhruba o dva miliony korun více, než předpokládal rozpočet.
Rada také vzala na vědomí žalobu na ČRo podanou dodavatelem rekonstrukce historické budovy rozhlasu ve Vinohradské ulici. Ten požaduje po vedení rozhlasu zaplacení vícenákladů za 77 milionů korun. ČRo považuje většinu požadavků za spornou. Původně měla rekonstrukce stát 526 milionů korun.
Kvůli pochybením při rekonstrukci přišel loni v létě o místo předchozí ředitel ČRo Václav Kasík, kterého v září nahradil Medek.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Vítězné konfety se po roce opět snášejí na hlavy zástupců McCann Prague. Ti podruhé za sebou ovládli hlavní kategorii soutěže Agentura roku a celkem si ze slavnostního večera odnášejí šest trofejí. Nezávislou agenturou je Boomerang Communication, Nejlepším marketérem Kateřina Harris z řetězce Albert.

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.