Recese od Telefóniky O2: branding toalet

8. 2. 2010 09:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Když něco, tak Allegro, říká tržiště v mezinárodní kampani od DDB Warszawa

Nový mezinárodní komunikační koncept spouští online tržiště Allegro, reaguje na rostoucí poptávku po větší personalizaci.

Reklama
SDG

Záchodová kabinka, která vypadá jako hokejová střídačka, vznikla v pražské O2 Aréně jako upoutávka na soutěž Telefóniky O2 „Místo na střídačce“. Příprava projektu trvala několik týdnů, samotná realizace na místě pak sedm hodin. „Střídačková“ kabinka totiž musela být kompletně rozebrána, polepena a znovu smontována. „V soutěži Místo na střídačce mohlo vyhrát jen čtrnáct lidí, tedy po jednom fanouškovi v každém klubu. V O2 areně si může pohled ze střídačky vychutnat každý, komu se chce,“ říká Tomáš Dufek, manažer pro sponzoring a interaktivní partnerství společnosti Telefónica O2. Tipovací soutěž skončila koncem ledna. (foto autor: www.o2hokej.cz

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.