Pronto čistí podlahu se stejnou láskou jako Alex

22. 2. 2010 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Projekt Demagog.cz spustil kampaň s cílem bojovat proti šíření dezinformací v České republice. Mottem „Dezinformace nás mohou zasáhnout více, než si myslíme“ se projekt snaží zdůraznit naléhavost osvěty veřejnosti o rizicích, která pro společnost čím dál více představují dezinformace.

Reklama
SDG

Co má podlaha a její uklízení společného s láskou? Něco asi ano, alespoň v posledním roce, neboť kreativní motiv srdíčka v podlaze se objevil hned u dvou značek, a to ještě ze stejné kategorie! Prvním byl čistič podlah značky Alex společnosti Marca CZ, jenž měl motiv v kampani už v roce 2005. Podobnou kreativu nyní používá SC Johnson u čističe podlah Pronto, kreativu dodala agentura Beans. Je to náhoda, nebo si někdo neudělal rešerši? Nebo se v SC Johnson zazdálo, že je lepší sáhnout po něčem osvědčeném?  

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Projekt Demagog.cz spustil kampaň s cílem bojovat proti šíření dezinformací v České republice. Mottem „Dezinformace nás mohou zasáhnout více, než si myslíme“ se projekt snaží zdůraznit naléhavost osvěty veřejnosti o rizicích, která pro společnost čím dál více představují dezinformace.