Prodeje deníků klesly o 12 %

8. 2. 2010 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Když něco, tak Allegro, říká tržiště v mezinárodní kampani od DDB Warszawa

Nový mezinárodní komunikační koncept spouští online tržiště Allegro, reaguje na rostoucí poptávku po větší personalizaci.

Reklama
SDG

České deníky zaznamenaly v loňském roce poprvé v novodobé historii citelnější pokles prodaných nákladů. Ve srovnání s rokem 2008 se prodej tuzemských deníků snížil o 12 %. To je doposud nejvyšší snížení. Prodané náklady klesly především všeobecným zpravodajským deníkům (zejména Lidové noviny a Deník). Přesto byl však vývoj prodaných nákladů v loňském roce pro deníky příznivější než vývoj inzertních příjmů, jejichž monitorovaný pokles se meziročně snížil o 19 % v počtu proinzerovaných stran.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.