Pražská plynárenská propaguje výhody provozu vozidel na CNG

1. 2. 2010 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Pražská plynárenská spustila čtyřměsíční kampaň na podporu alternativních pohonů. Poběží v outdooru (bigboardy), tisku, rádiu a on-line v průběhu celého roku. Cílem kampaně zaměřené na širokou veřejnost je upozornit na výhody vozidel s pohonem CNG a propagovat tento alternativní pohon. Kreativu kampaně si obstarala Pražská plynárenská in-house. Už před dvěma lety otevřela půjčovnu vozidel s pohonem na CNG.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.