Zasílatelství Otto zrušilo vedení pobočky v ČR, veškerý marketing převzalo oddělení v Maďarsku, které rozhoduje o aktivitách v České i Slovenské republice. Dosavadní ředitel Otto ČR – Petr Wagner (na obr.) působí od 1. ledna tohoto roku na pozici generálního ředitele v zásilkovém obchodě Magnet Blanche la porte. Důvod jeho odchodu nechtěla Marcela Brabcová z oddělení Péče o klienty komentovat. Podle informací M&M stojí za jeho odchodem neúspěšná historie značky Otto na českém trhu. Ta se sice v současné době profiluje v médiích velkou reklamní kampaní – vypovídá to ale spíše o snaze obsadit místo na trhu po Quelle, které začátkem roku zaniklo. Podle monitoringu TNS MI Otto do televizní reklamy za posledních pět let vůbec neinvestovalo, v loni se zasílatelství objevilo pouze v tisku a jeho celkové investice do médií dosáhly 3 mil. 200 tis. Kč.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).