Otto řídí ČR a SR centrálně z Maďarska

15. 2. 2010 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Zasílatelství Otto zrušilo vedení pobočky v ČR, veškerý marketing převzalo oddělení v Maďarsku, které rozhoduje o aktivitách v České i Slovenské republice. Dosavadní ředitel Otto ČR – Petr Wagner (na obr.) působí od 1. ledna tohoto roku na pozici generálního ředitele v zásilkovém obchodě Magnet Blanche la porte. Důvod jeho odchodu nechtěla Marcela Brabcová z oddělení Péče o klienty komentovat. Podle informací M&M stojí za jeho odchodem neúspěšná historie značky Otto na českém trhu. Ta se sice v současné době profiluje v médiích velkou reklamní kampaní – vypovídá to ale spíše o snaze obsadit místo na trhu po Quelle, které začátkem roku zaniklo. Podle monitoringu TNS MI Otto do televizní reklamy za posledních pět let vůbec neinvestovalo, v loni se zasílatelství objevilo pouze v tisku a jeho celkové investice do médií dosáhly 3 mil. 200 tis. Kč.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.