OSMD pozměnila corporate design

12. 2. 2010 16:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Občanské sdružení majitelů domů, bytů a dalších nemovitostí v ČR (OSMD) prošlo změnou corporate designu. Základem změny je nové logo, které nyní tvoří zkratka OSMD uspořádaná ve tvaru okna domu. Kombinace bílého písma na modrém podkladu zůstáváOSMD spustila také webové stránky v novém designu, za první měsíc jejich provozu se zvedla jejich návštěvnost o 300%.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.