Osm milionů věrných

1. 2. 2010 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Barclaycard odhalil svůj nový věrnostní program pro držitele karet, který nahrává malým a středně velkým obchodníkům. Osm milionů Britů, kteří Barclaycard vlastní, obdrží automaticky peníze za odměnu, pokud nakoupí u některého ze smluvních partnerů. Částka bude obvykle tvořit 1 % z celkového nákupu. Barclaycard oslovil více něž 30 tisíc obchodníků. Do vzdálenosti pěti mílí by měl mít téměř každý držitel karty v průměru 200 obchodů, které se programu účastní.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.