Nový mediální monitoring zahájil v ostrém provozu

1. 2. 2010 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Admosphere, ve které drží stoprocentní podíl výzkumná agentura Mediaresearch, spustila v ostrém provozu projekt monitoringu mediálních investic. Admosphere monitoruje objem inzerce ve všech klíčových médiích (televize, tisková média, rozhlasové stanice, out of home, internet). V současnosti probíhají jednání s možnými klienty o případném odběru dat. Na trhu tak vznikla konkurence pro stávající společnost TNS Media Intelligence, což může ovlivnit vývoj trhu v následujících měsících. Ředitelem společnosti Admosphere byl jmenován Karel Honzl.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.