Novou mediální agenturou Hondy se stane Starcom

22. 2. 2010 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Agentura roku: porota za vášnivé diskuse vybírala odpovědnou agenturu

Již třetí zasedání poroty v rámci Agentury roku, kterou pořádá týdeník Marketing & Media, mělo za úkol vybrat odpovědnou agenturu. Odborným garantem této kategorie je Asociace společenské odpovědnosti.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Automobilka Honda přesune svůj mediální rozpočet k agentuře Starcom. Jde o globální rozhodnutí, které se týká evropského regionu. Honda by se ke Starcomu měla přesunout s platností od dubna. Stávající mediální agenturou v Česku je Médea. Do českých médií vložila Honda vloni podle monitoringu 77 mil. Kč.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení