Pořadatel veletrhu Reklama, Polygraf představuje novinku veletrhu, kterou několik měsíců připravoval s odborníky z oblasti signmakingu – soutěž v polepech automobilů, vůbec první podobného rozsahu, která se uskuteční v České republice. Dnes již můžeme odhalit první informace. Hlavními partnery soutěže se na historicky prvním ročníku soutěže roku stávají společnosti Geodis Brno, HSW Signall, Multiexpo a Spandex. Výjimečná událost vyžadovala dostatečně dlouhý čas na přípravu podmínek účasti a detailů soutěže. Soutěž si dává za cíl představit veřejnosti praktické ukázky v polepu aut, kvalitu použitých materiálů, jejich funkčnost a odolnost. Soutěž je určena pro všechny návštěvníky veletrhu Reklama, Polygraf, je atraktivní a přinese trochu adrenalinu do činnosti, která je vysoce specializovaná. Záměrem soutěže je zatraktivnit tuto činnost pro širší odbornou veřejnost, ukázat její profesionalitu a obtížnost, vyzvednout zručnost jednotlivých odborných zaměstnanců pracujících v této oblasti a ukázat na možnosti a kvalitu materiálů. Hlavním partnerem je tradičně časopis Sign, který o podrobnostech soutěže bude informovat v připravovaném tištěném vydání.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).