Novinka veletrhu: Soutěž roku v polepu aut

3. 2. 2010 16:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Pořadatel veletrhu Reklama, Polygraf představuje novinku veletrhu, kterou několik měsíců připravoval s odborníky z oblasti signmakingu – soutěž v polepech automobilů, vůbec první podobného rozsahu, která se uskuteční v České republice. Dnes již můžeme odhalit první informace. Hlavními partnery soutěže se na historicky prvním ročníku soutěže roku stávají společnosti Geodis Brno, HSW Signall, Multiexpo a Spandex. Výjimečná událost vyžadovala dostatečně dlouhý čas na přípravu podmínek účasti a detailů soutěže. Soutěž si dává za cíl představit veřejnosti praktické ukázky v polepu aut, kvalitu použitých materiálů, jejich funkčnost a odolnost. Soutěž je určena pro všechny návštěvníky veletrhu Reklama, Polygraf, je atraktivní a přinese trochu adrenalinu do  činnosti, která je vysoce specializovaná. Záměrem soutěže je zatraktivnit tuto činnost pro širší odbornou veřejnost, ukázat její profesionalitu a obtížnost, vyzvednout zručnost jednotlivých odborných zaměstnanců pracujících v této oblasti a ukázat na možnosti a kvalitu materiálů. Hlavním partnerem je tradičně časopis Sign, který o podrobnostech soutěže bude informovat v připravovaném tištěném vydání.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.