Noví členové POPAI

22. 2. 2010 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Středoevropská pobočka asociace POPAI oznámila přijetí nových členů – HL Display, OMD Czech a Willson & Brown Czech. OMD Czech již s POPAI spolupracovala vloni na aktivitách v oblasti rozhodovacího procesu nakupujících při výběru značky a nákupu produktu. „Hlavním cílem této spolupráce je kontinuální rozšiřování informací a zkušeností v oblasti reklamy v místě prodeje a přirozené propojení tohoto důležitého komunikačního kanálu s ostatními aktivitami klientů OMD v oblasti médií a marketingu,“ uvádí OMD. Asociace v současnosti sdružuje 48 členů.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.