Nejvyšší dosah má Ringier ČR

15. 2. 2010 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Nejsilnějším vydavatelstvím z hlediska čtenářského zásahu zůstává podle nových dat Media projektu za 3. a 4. čtvrtletí 2009 Ringier ČR s podílem 14,5 % a dosahem 3,628 mil. čtenářů. Dvojkou trhu je Bauer Media s podílem 12,9 % (3,228 mil.) a trojkou Vltava-Labe-Press, do jehož výsledku jsou započítány i tituly Astrosatu (3,015 mil., podíl 12,1 %). Právě díky titulům Astrosatu se celkový výsledek VLP meziročně vylepšil o 141 tis. čtenářů, čímž se VLP v podílu přiblížilo druhému Bauer Media.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.