Nejlepší z českých blogů

15. 2. 2010 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Naposledy mě svou nekonzistencí pobavil minulý týden hlavní hygienik, který dostal prasečí chřipku, a když jej po telefonu zpovídali televizní reportéři, tak bez mrknutí oka odpověděl, že leží v posteli a že si byl JEN nakoupit. Panebože, kdyby tohle řekl (a hlavně udělal) někdo v mém okolí, tak si pomyslím, že je to nezodpovědný egoistický blb, ale když tohle udělá hlavní hygienik, na to žádná slova nestačí.

Bohuslav Bohuněk , http://blogy-mam.ihned.cz/

Rád bych se podělil o malý postřeh týkající se kauzy tzv. Odboru netechnických ztrát firmy ČEZ. Nechci se pouštět do žádných hodnocení, dokonce nenapíšu ani morální odsouzení. Spíše bych chtěl poukázat na malé vizuální srovnání a konečný "obrázek" ať si udělá každý sám. Je zajímavé sledovat, jak NTZ ČEZ vnímá sám sebe.

krajnansky.blog.respekt.cz

Jedna paní, zaměstnaná v bance, své známé svěřila, že už se nemůže dočkat důchodu, a to vzhledem k novým poměrům, které zavládly na jejím pracovišti. Jednou z novot byla povinnost usmívat se na zákazníky. Její plnění, ba doslova vynucování bylo dohnané ad absurdum, a sice kontrolami nadřízených v přestrojení. Zaměstnanci, kteří se na takového nestandardního zákazníka – provokatéra – patřičně neusmívali, byli následně zavoláni svými vedoucími na osobní pohovor… Podobný represivní způsob vede k pokryteckému rozdvojení osobnosti. Vede k rozporu mezi tím, co člověk vnitřně cítí, a tím, jak se musí navenek tvářit. A jak jsme to nuceni dělat dlouhodobě, může to vést i k případnému poškození duševního zdraví.

http://ludskost.blog.tyden.cz

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.