O víkendu začala kampaň, která se ohlíží za téměř dvěma lety, kdy Müller v televizi silně podporoval svůj koncept "tu chuť prostě mülluju" oceněný vloni zlatou Effie. Poběží na Primě a Nově mezi nominačním a finálovým večerem Českých lvů. Ze série spotů s vypointovanými hláškami se nyní objeví sestřih těch divácky nejoblíbenějších. Se soutěží se letos Müller spojil poprvé a pojmenoval vlastní kategorii "Müllerova filmová hláška". Podle Václava Naimana, výkonného ředitele Müller ČR/SR, tak má značka opět ukázat, že "žije v Čechách", přestože firma je původem německá. Novou kategorii "lvů" by rád udržel i v dalších ročnících. V první polovině letošního roku chystá Müller také uvedení nových příchutí jogurtu Grácie podpořené v TV a ochutnávkami a dále komunikuje chuť, nikoliv aktuálně populární "éčka". "Přestože jogurty Grácie neobsahuji žádná ,škodlivá éčka‘, nesoustředili jsme se na tento argument v komunikaci, od konkurence nás nejvýrazněji odlišuje chuť," říká Naiman. Podíl Müllera na trhu jogurtů je nyní okolo 4,6 %. Vloni investoval do reklamy 161,5 milionu (TNS MI).
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?