Mountfield a Müller se lvy

1. 2. 2010 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Novými partnery filmových cen Český lev 2009 se letos staly Mountfield a Müller ČR. Nahrazují tak Sazku, která letos spolupráci ukončila. Generálním partnerem zůstávají Karlovarské minerální vody se svojí Magnesií. Jako hlavní partner chce Mountfield lvy během následujících týdnů využít v reklamě, nový spot (15 s) má i pro oba galavečery. Oživením bude letos kategorie "Müller filmová hláška", pro kterou Jiří Menzel vybral dvacet hlášek z historie českého filmu. O nejlepší budou hlasovat diváci na webu. Spojení Českých lvů s výrobcem jogurtů souvisí s kreativou jeho kampaně. Magnesia se ve sponzorských spotech drží konceptu hereckých dvojic, tentokrát točila s Karlem Rodenem a Bolkem Polívkou. Spoty poběží od poloviny února. Při natáčení pokládaly hercům cca tisíc různých otázek striptérky, které režisér Petr Vachler postavil vedle kamery.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.