Novými partnery filmových cen Český lev 2009 se letos staly Mountfield a Müller ČR. Nahrazují tak Sazku, která letos spolupráci ukončila. Generálním partnerem zůstávají Karlovarské minerální vody se svojí Magnesií. Jako hlavní partner chce Mountfield lvy během následujících týdnů využít v reklamě, nový spot (15 s) má i pro oba galavečery. Oživením bude letos kategorie "Müller filmová hláška", pro kterou Jiří Menzel vybral dvacet hlášek z historie českého filmu. O nejlepší budou hlasovat diváci na webu. Spojení Českých lvů s výrobcem jogurtů souvisí s kreativou jeho kampaně. Magnesia se ve sponzorských spotech drží konceptu hereckých dvojic, tentokrát točila s Karlem Rodenem a Bolkem Polívkou. Spoty poběží od poloviny února. Při natáčení pokládaly hercům cca tisíc různých otázek striptérky, které režisér Petr Vachler postavil vedle kamery.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).