Motorola chce dohánět

8. 2. 2010 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Motorola chce dohnat svoji ztrátu na poli mobilních telefonů a spouští globální kampaň na svůj smartphone jménem Milestone s operačním systémem Andoid 2.0. Láká hlavně na aplikace od Googlu a YouTube. Po delší pauze znovu využije i televizní reklamu. Minulý týden proběhla v Německu premiéra spotu od Ogilvy současně na deseti televizních kanálech. Předchází mu upozornění: Nenechte váš mobil sledovat tuto reklamu. V závěru spotu starý mobil vyskočí v panice z okna. Motorole konkuruje hlavně Apple, ale také Nokia a Samsung.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.