Millsová chystá pořad, kde si celebrity zkusí život postižených

9. 2. 2010 12:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Exmanželka Paula McCartneyho Heather Millsová plánuje televizní reality show, v níž by si měly celebrity vyzkoušet, jak žijí postižení. Píše o tom britský deník Daily Mirror. „Pokud si někdo myslí, že není tak těžké žít s jednou nohou nebo na kolečkovém křesle, být slepý či hluchý, měl by si to pár týdnů vyzkoušet,“ prohlásila dvaačtyřicetiletá bývalá modelka, která sama má po dopravní nehodě amputovanou levou nohu pod kolenem. Pořadem, který už je údajně ve stadiu příprav, se chce dlouholetá aktivistka za lidská práva Millsová pokusit změnit vnímání postižených veřejností. Millsová se s McCartneyem rozvedla v roce 2008 a získala od něj odstupné ve výši 24,3 milionu liber (775 milionů korun). S hudebníkem má šestiletou dceru.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.