Milka využije Valentýn

1. 2. 2010 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Když něco, tak Allegro, říká tržiště v mezinárodní kampani od DDB Warszawa

Nový mezinárodní komunikační koncept spouští online tržiště Allegro, reaguje na rostoucí poptávku po větší personalizaci.

Reklama
SDG

Kraft Foods spustila valentýnskou kampaň pro svou značku bonboniér Milka. Akce "Řekni to s Milkou na Valentýna" odstartovala spotřebitelskou soutěž o nejlepší valentýnské vzkazy, které mohou lidé psát na microsite. Vítězné vyznání umístí společnost 14. února na několik citylightů ve 22 městech České republiky. Kampaň pro společnost zajišťuje reklamní agentura Symblaze.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.