Marco/BBN zdarma na Kabu

8. 2. 2010 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Na veletrhu Styl a Kabo v Brně se mají malé a střední firmy učit marketing. Veletrhy Brno spolu s agenturou Marco/BBN oslovily celkem 200 malých firem s nabídkou zpracování marketingové strategie zdarma. Firmy dostaly formulář, podle nějž mohou zpracovat zadání (brief) pro agenturu. Na marketingovém semináři, který proběhne v rámci doprovodného programu 17. 2., budou některé kampaně představeny. Na všechna zadání doručená do 9. 2. slibuje agentura Marco/BBN odpovědět svým návrhem komunikační kampaně či strategie.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.