Lynx s mobilními triky

1. 2. 2010 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Deodorant Lynx, britská verze Axe, má nové mobilní aplikace, které mají díky trikům pomoci mužům „prolomit ledy“ při setkání s ženami. Když muž požádá ženu, aby ho vyfotila jeho telefonem, objeví se jí na displeji přednastavený vizuál. Nebo zašle ženě kvíz na téma „jaký by měl být ideální muž“, a když ho vyplní, objeví se jeho fotka. Každá aplikace je vybavena instruktážním videem „jak na to“. Projekt stejně jako zastřešující kampaň s claimem „get in there“ vytvořila pro Unilever agentura Bartle Bogle Hegarty.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.