Kalendárium roku 2009

22. 2. 2010 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Reklama
SDG

Leden

Call centrum Atento navázalo na standardy matky Gruppo Atento a své projekty rozdělilo na dvě divize (Telefónica se zaměřením na projekty klienta Telefónica O2 a Multisektor pro ostatní klienty), během ledna společnost odstartovala také pilotní projekty pro Českou spořitelnu.

Prospea zahájila pravidelné kontroly distribuce letáků pro Penny Market.

Novou ředitelkou Mather RMG se stává Naďa Šolcová.

Amax rozšířil internetový informační portál pro klienty s možností sledování kampaní on-line.

Společnost Renault Trucks vstupila do roku 2009 s novou reklamní agenturou Underline. Ta připravila nové webové stránky a komunikační a POS materiály pro koncese i členy klubu této značky.

Česká pošta nabízí od 2. ledna každému řidiči možnost zjistit si stav svého bodového účtu prostřednictvím kontaktních míst Czech Point.

Advanced Telecom Services zajišťuje SMS soutěž "Rozsvítí se vám" u příležitosti startu TV Barrandov.

Marketing Service Centrum (MSC) agentury Wunderman dosáhlo 16 zaměstnanců (v květnu 2008 tu začínali 3 lidé).

Únor

Česká distribuční zrealizovala pro GE Money Bank geomarketing a následný selektivní roznos reklamních materiálů do schránek.

Nexos Intl získal klienta Národní pokladnici, pro kterého zajišťuje veškeré e-mailové, SMS a telemarketingové aktivity.

Wunderman připravil wapové stránky pro značku Ford Fiesta, které nabízí možnost konfigurace (typ karoserie, barva kol) podle představ zákazníka.

Eficia vylepšila technické IT zázemí a rozšířila divizi logistiky o spisovou službu.

CK Fischer přichází s kampaní od Proximity Prague, která komunikuje ITQ Kodex – koncept garance kvality cestování. Současně agentura připravila nové logo, komunikační strategii, vizuální styl, katalogy a webovou prezentaci pro Funtazii klub – nový produkt CK Fischer.

Česká mailingová společnost získala zakázku na zpracování direct mailů pro T-Mobile.

Atento zahájilo testovací provoz třetího call centra – v Brně, v průběhu roku 2010 zde plánuje zaměstnat 210 osob.

Prospea pracuje počínaje tímto měsícem pro Home Credit.

Transcom Worldwide spouští domácí stránky. Česká pobočka docílila jako druhá pobočka v rámci celosvětové skupiny národní jazykové mutace.

Březen

Ministr vnitra Ivan Langer a generální ředitel České pošty Petr Sedláček podepsali smlouvu o provozování informačního systému datových schránek.

CCcentre získalo zakázku na dlouhodobém projektu Ministerstva životního prostředí "Zelená úsporám". Spolupráce spočívá v obsluze informační linky pro Knauf Insultation a od září pro sdružení firem Zelená aliance.

Na pozici account directorky nastupuje do Mather RMG Simona Pešková.

Europe Calling spustilo pilotní provoz nového kontaktního centra.

Začíná spolupráce na pilotním projektu Advanced Telecom Services a T-Mobilu "Reklama v mobilu".

Na pozici client service directora do agentury Underline nastoupila Dana Nováková Hofmannová.

Eficia rozšířila divizi logistiky o skladové prostory v Praze a Libereckém kraji o 562 m2.

Kreativní oddělení agentury Wunderman posílila art directorka Angelika Khomová a copywriter Dušan Koutský.

Duben

Dimar realizoval DM kampaň informující o příchodu nové Mazdy 3.

Komerční banka si pro realizaci portálu pro mladé, který je součástí marketingové komunikace ke studentskému kontu G2, vybrala agenturu Proximity Prague.

Advanced Telecom Services ve spolupráci s Proximity Prague zajistil SMS soutěž pro značku Shell.

Divize Atenta Telefónica rozšířila portfolio svých produktů o obsluhu zákaznické podpory u projektů Fix a Postpaid, druhá sekce Multisektor startuje pilotní projekt pro Neckermann.

V dubnu nastoupila na mateřskou dovolenou výkonná ředitelka CCcentre Pavlína Nevrlová. Chod call centra má dočasně na starosti ředitelka provozu Vladimíra Vyhlídalová s obchodním manažerem Petrem Štindlem.

Mediaservis získal zakázku pro distribuci nového týdeníku Sedmička vydavatelství Mladá fronta.

Květen

Atento vyhrálo výběrové řízení na pilotní projekty Raiffeisenbank. Novým – třetím obchodním manažerem se stává Martin Jánský, který pomáhá rozšířit portfolio služeb a produktů v divizi multisektoru. S jeho podporou Atento rozšířilo back office/front office o Maďarsko.

Počet zaměstnanců MSC Praha stoupl na 22 osob.

Wunderman se stává globální agenturou pro Nokii.

Česká distrubuční získala klienty pro distribuci ka-talogu hraček společností Pompo a Bambule hračky, dále maloobchodní řetězec Rossmann a prodejce sportovního vybavení Sporti-simo.

Proximity Prague přepracovala pro značku Puma Fragrances mezinárodní webové stránky. Stránky navazují na kampaň, která poběží napříč Evropou a bude předsta-vovat novou řadu Urban Motion. Stránky obsahují produktové informace a videa navazující na televizní kampaň, součástí je také propojení na Facebook.

T-Mobile si vybral agenturu Dimar jako jednoho z dodavatelů pro oblast DM, propagační materiály, POS a merchandising. Zároveň agentura obhájila spolupráci s Mazdou Motor Logistic Europe. Na pozici výkonného ředitele Dimaru nastoupil Jiří Vaniš.

5P Agency uvedla do provozu novou verzi on-line systému pro dálkové řízení zakázek.

Mather RMG rozšiřuje svůj tým o development directorku Simonu Skrbkovou.

Underline zvítězila ve výběrovém řízení na komunikační kampaň SIPO, pořádaném normálně Českou poštou. Agentura zajišťuje kompletní servis call centra a realizaci direct mailu.

Červen

Česká distribuční rozšířila portfolio zákazníků o Bauhaus. Slovenská skupina Cromwell získala v České distribuční 10% podíl.

Casus Direct Mail začal s přístavbou haly, která umožní např. uskladnit katalogy klientů na celý rok.

Rmg:connect začíná od začátku června vystupovat pod značkou Mather RMG. Důvodem je zviditelnění příslušnosti ke skupině Mather a důrazu na direct marketingové služby.

Wunderman Praha získal kampaň na behaviorální segmentaci pro největšího ruského mobilního operátora MTS.

MSC Praha pracuje pro první velkou pobočku Microsoftu – pobočku v Rusku.

Probíhá renovace call centra Eficia.

Žabka má novou webovou prezentaci. Inovace zahrnují aktuální nabídky, vyhledávání nejbližší prodejny pomocí Google Maps či přehlednou navigaci. Autorem přepracovaných stránek je digitální oddělení Proximity Prague.

Společnost AkzoNobel si pro realizaci letní promoakce značky Balakom na základě tendru vybrala Euro RSCG 4D.

Incoma GfK zveřejnila první výsledky nezávislého auditu kontroly distribuce letáků.

Červenec

Od července nabízí Česká pošta nové služby – ověřování úředních listin (vidimace) či pravosti podpisů (legalizace). Od 1. 7. byl do funkce předsedy dozorčí rady České pošty zvolen Jiří Maceška. Nahradil Zdeňka Zajíčka.

CCcentre obhájila zakázku na obsluhu infolinky k přechodu na digitální vysílání pro období 2010-2012.

Dimar rozeslal direct mail pro Čepro potenciálním zákazníkům s nabídkou služeb. Cílem kampaně, která využila geomarketingu, bylo zjistit možnosti nových obchodních příležitostí.

Wunderman Praha se stal jedinou globální BTL agenturou Microsoftu a zároveň jedinou agenturou pro realizaci globálních ATL kampaní Microsoftu. Současně byla česká pobočka vyhlášena jako nejúspěšnější na světě z pohledu kreativního plánování a kreativní kvality.

Leo Burnett a Arc Worldwide spustily nový internetový projekt "applejuice".

Od července rozšířila Česká mailingová společnost nabídku svých služeb o fóliování, zároveň zvětšila plochu své pobočky o 5000 m2.

Srpen

Až do října realizuje Mather RMG kompletní zvací procesy s využitím ATM, PTM a SMS pro Vodafone na osm eventů po celé ČR.

Prospea zahájila kontrolu letáků pro Takko Fashion v České i Slovenské republice, zároveň agentura obhájila zakázku pro Ikeu.

5P Agency se na podzimní kampaně vyzbrojila novou technologií v černém produkčním tisku – Canon imagePress 1110.

Září

Atento pilotovalo nový projekt pro energetickou společnost E.ON. Cílem zakázky bylo aktivním telemarketingem oslovit zákazníky s produkty dodávky energie.

Česká distribuční zajišťuje roznos letáků společnosti Limex ČR, prodejce koberců.

TNT Post je opět hlavním partnerem distribuce telefonního seznamu Zlaté stránky ve všech regionech ČR pro Mediatel. V září spouští TNT také reklamní kampaň na podporu adresného doručování firemních zásilek alternativními poštovními operátory, realizátorem direct mailové kampaně je agentura Dimar.

Wunderman se stal strategickým partnerem pro pojišťovnu Generali v oblasti CRM, zároveň agentura získala jednorázový projekt pro ČSOB, který se týkal implementace Campaign Management systému.

Makro/Metro Cash & Carry navázalo spolupráci s call centrem Transcom Worldwide.

Mediaservis získal po několikaměsíční testovací fázi zakázku na roznos letáků pro Ahold.

Česká mailingová společnost vybudovala nový obchodní tým.

Říjen

Tým České distribuční posílila Monika Chwastková, která nastoupila na post specialistky marketingu.

Proximity Prague získala zakázku pro Pet Center. Spolupráce spočívala ve změně vizuální identity řetězce.

Počet zpracovaných kampaní z pražské MSC přesáhl tisíc za jeden měsíc.

Zásilkový obchod Quelle končí v Německu, česká pobočka bude uzavřena na začátku roku 2010.

Nexos Intl se stal subdealerem pro T-Mobile. Prostřednictvím aktivního telemarketingu prodává kompletní portfolio služeb mobilního operátora.

Transcom Worldwide získal zakázku pro Českou pojišťovnu.V říjnu také do vedení IT oddělení společnosti nastoupil Petr Hrdlička.

Prospea navázala spolupráci se společností Kik Textil.

Dimar rozesílá akviziční direct mail pro T-Mobile. Cílem je oslovit začínající podnikatele a firmy s nabídkou tarifů. Agentura realizovala i kampaň pro Canon CZ pro rozvoj obchodních příležitostí a podporu prodeje tiskových řešení Canon.

Call centrum Amax navýšilo v souvislosti s novými projekty v oblasti sjednávání schůzek a prodeje po telefonu počet operátorských pracovišť.

Arc Worldwide získal Neckermann Cestovní kancelář a stal se jejím fullservisovým partnerem.

Listopad

Novým klientem Atenta se stal GlaxoSmithKline. Call centrum pro firmu zajišťuje pasivní linku pro odbornou veřejnost a lékaře s cílem a poskytovat základní informace o vakcinaci proti prasečí chřipce.

Od 1. listopadu byl spuštěn ostrý provoz Informačního systému datových schránek.

Danuše Kulhánková přešla z call centra Atento do Formica Group, kde pracuje jako obchodní a marketingová ředitelka.

OgilvyOne získala zakázku na BTL aktivity pro Telefónicu O2. Agentura pro operátora pracuje na segmentaci mobilního trhu a zakázkách pro B2B segment. Zároveň si agenturu na BTL komunikaci vybrala skupina RWE.

Fond ohrožených dětí představil web nové kampaně a komunikaci na Facebooku. Nápad a koncept kampaně vznikl v agentuře Proximity Prague, microsite vytvořila agentura Web Design Factory.

CCcentre navázalo spolupráci s agenturou Manpower, která firmě pomáhá zajišťovat externí zaměstnance.

Celkový počet zaměstnanců pracujících pro pražské MSC dosáhl počtu 28.

Euro RSCG 4D vyhrála tendr pro divizi Sparkling Beverages společnosti Coca–Cola. Od Nového roku bude zajišťovat veškerou podlinkovou komunikaci v rámci této divize.

Underline získal zakázku pro vytvoření a správu věrnostního programu pro zásilkový obchod Petrklíč.

Prosinec

Atento rozšiřuje svůj tým o HR manažerku Soňu Brčákovou, která vystřídala Věru Dvořákovou. Ta ve firmě působila pět let.

Česká distribuční obhájila na základě výběrové řízení distribuci letáků pro Penny Market, Agentura má také nového ředitele – Roberta Hrušku.

Služeb pražského MSC agentury Wunderman začíná využívat další velká pobočka – tentokrát jde o Microsoft France.

Mladá Fronta nabízí formou direct mailu v podobě lékařského receptu, předplatné. Kreativní zpracování vytvořila agentura Dimar.

Generální ředitel České pošty Petr Sedláček rezignoval na svoji funkci. Na jeho post nastoupila Marcela Hrdá.

Výběrové řízení na podlinkovou komunikaci Direct Pojišťovny vyhrála OgilvyOne.

Mediaservis přebírá zakázky Kolosu, konsolidace všech zakázek by měla být završena do konce února 2010.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.