GfK: Bio odolá krizi

22. 2. 2010 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Reklama
SDG

V Německu, zemi s tradičně silným trhem bioproduktů, zájem o tuto značku stále roste bez ohledu na krizi. V minulém roce stoupl objem prodaných biopotravin včetně nápojů o 2 %. Výdaje domácností za jejich nákup mírně klesly. Vyplývá to z analýzy GfK zveřejněné na odborném veletrhu BioFach v Norimberku. Němci nakupují bioprodukty průměrně dvacetkrát do roka, což je o polovinu více než v předchozím roce. Průměrně utratí německá domácnost 84 eur ročně za biopotraviny. Pro srovnání: roční spotřeba biopotravin na obyvatele v ČR se pohybovala okolo 170 korun.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.