Gambrinus pokračuje v budování přátelství

8. 2. 2010 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Trend udržitelnosti je patrný i na eventech. Šafy production radí značkám, jak k němu přistupovat a společně s nimi přichází s inovativními aktivitami.

Reklama
SDG

Plzeňský Prazdroj pokračuje další reklamní kampaní propagující značku Gambrinus v budování její vazby na přátelství mezi muži. Kampaň se třemi rybařícími kamarády, kteří se v průběhu spotu vzájemně přiznají k tomu, že vůbec ryby nemají rádi, byla spuštěna počátkem února. Kampaň s claimem ,,Pravá chuť přátelství‘ probíhá ale ve dvou vlnách – první vlna spadá na únor, druhá pak podle Jiřího Rákosníka, senior brand manažera značky Gambrinus, na duben letošního roku. V marketingovém mixu je zastoupena kromě televize také tisková inzerce. Kreativa kampaně pochází z dílny agentury Lowe.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Trend udržitelnosti je patrný i na eventech. Šafy production radí značkám, jak k němu přistupovat a společně s nimi přichází s inovativními aktivitami.