Foursquare láká Evropany

15. 2. 2010 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Sociální síť Foursquare, která je populární především ve velkých městech Spojených států, láká první evropské firmy. Ve Velké Británii ji začal využívat obchodní dům Debenhams a řetězec restaurací Domino’s Pizza. Foursquare zobrazuje na telefonech vybavených GPS profily okolních restaurací, obchodů a dalších zařízení obsahující hodnocení dalších uživatelů sítě. Zmiňované firmy nabízejí uživatelům, kteří jsou v jejich okolí připojeni, speciální služby (např. kávu zdarma) na základě počtu předchozích návštěv provozovny. V Česku má profil na Foursquare jen několik pražských restaurací a hotelů.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.