Found / missing nabízí outsourcing marketingu

3. 2. 2010 14:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Na českém trhu vznikla agentura Found / missing, specializující se na outsourcovaný marketing. Založil ji Daniel Svoboda, bývalý generální ředitel Sony. V současné době má klienty z oblasti spotřebního zboží, např. elektroniky, Daniel Svoboda nechtěl konkrétní jména klientů prozradit. Svou přednost oproti ostatním agenturám vidí Found / missing v tom, že neprotežuje žádné médium a nástroj, ale prosazuje díky svému obecně marketingovému zaměření integrovaný marketing.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.