EU má nové logo pro biovýrobky

8. 2. 2010 13:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Od července budou muset všechny bioprodukty, které se vyrábějí v zemích Evropské unie, povinně na sobě nést nové logo. Jeho podobu představila Evropská komise.
Logo tvoří 12 hvězd, které jsou na zeleném podkladě poskládány tak, že vytvářejí list. Od července bude muset být na všech biovýrobcích pocházejících z některé z členských zemí a splňujících patřičné normy. Věci dovezené ze států mimo EU novým logem označené být nemusí.
Vznik nového loga neznamená, že se nebudou moci dál používat další obdobná označení, ať už jde o nejrůznější regionální, národní i čistě soukromá loga, s nimiž se nyní Evropané setkávají.
Návrhy do soutěže zaslalo téměř tři a půl tisíce studentů umění či designu z celé Evropy. Z nich vybrala porota tři, z nichž se vybíralo vítězné. Evropané se mohli zapojit pomocí internetu, čehož využilo přibližně 130.000 lidí.
„Tato soutěž pomohla zviditelnit produkty ekologického zemědělství a díky ní teď máme logo, které je přijatelné pro každého,“ uvedla eurokomisařka pro zemědělství Mariann Fischerová-Boelová.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.