Elle se chce dále rozšiřovat

1. 2. 2010 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Módní měsíčník Elle bude mít od
1. dubna novou šéfredaktorku Andreu Běhounkovou. Ta v současnosti vede čtrnáctideník Žena a život. Jejím úkolem bude podle ředitele vydavatelství HF 2000 Bronislava Kvasničky pokračovat v rozšiřování značky Elle nejen v tisku, ale i do jiných mediatypů. Elle začala vloni vydávat titul Elle Decor a přišla s projektem Elle Extra Luxury. Další novinky plánuje pro letošní rok. Jednou z nich by měla být i nová podoba webu elle.cz.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.