Edelman přetahuje Cohn&Wolfe zakázky firmy AstraZeneca

23. 2. 2010 10:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Sekce Cohn & Wolfe specializující se na zdravotnictví utrpěla další ránu ztrátou globální zakázky pro lék na ředění krve Brilinta, který vyrábí AstraZeneca. AstraZeneca si místo ní vybrala Edelman, která již pro ni pracovala před uvedením léku na trh. Podle PR Weeku má zakázka hodnotu více než 700 tisíc britských liber a pokrývá britský, americký, francouzský, čínský i německý trh. Cohn&Wolfe se právě skončeného tendru odmítla účastnit. Loni přebrala Edelman sítí Cohn & Wolfe v tendrech již dvě zakázky společnosti AstraZeneca.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.