ČTÚ v tendru na digitální rozhlas nikoho nevybral

9. 2. 2010 14:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

TV Nova je průkopníkem nových trendů

TV Nova mění přístup k audiovizuální produkci. Zelené natáčení se stává standardem přinášejícím ekologické inovace.

Reklama
SDG

Český telekomunikační úřad nevybral v tendru na provozovatele celoplošné digitální rozhlasové sítě žádného uchazeče. Neuspěly České Radiokomunikace ani společnost Teleko. „Na základě výsledků posuzování přihlášek obou společností výběrová komise doporučila úřadu nevybrat v tomto výběrovém řízení žádného z uvedených předkladatelů přihlášek pro udělení práva k využívání předmětných rádiových kmitočtů,“ uvedla mluvčí Dana Makrlíková. Tendr na desetiletou licenci úřad po několika odkladech vyhlásil loni v listopadu. Po výběru držitele celoplošné licence měly následovat tendry na 13 krajských a 13 městských rádií.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Vítězné konfety se po roce opět snášejí na hlavy zástupců McCann Prague. Ti podruhé za sebou ovládli hlavní kategorii soutěže Agentura roku a celkem si ze slavnostního večera odnášejí šest trofejí. Nezávislou agenturou je Boomerang Communication, Nejlepším marketérem Kateřina Harris z řetězce Albert.

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.