ČT24 měl poprvé milión diváků

2. 2. 2010 17:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Lucie Mifková mění Proficio za Pickerly, kde bude řídit média

Marketingová agentura Pickerly posiluje tým o Lucii Mifkovou, která bude mít na starosti média a výzkum. Před tím působila šest a půl roku ve skupině Proficio.

Reklama
SDG

Zpravodajský kanál ČT24 dosáhl v lednu poprvé reach nad milión diváků. Na alespoň tři minuty si ho naladilo 1,183 mil. diváků. Přitom v prosinci 2000 jich bylo 943 tisíc a v lednu 2009 pouze 789 tisíc. Leden znamenal pro ČT24 i dosud nejvyšší podíl na sledovanosti za celý den u dospělých starších 15 let a to v úrovni 2,67 %. Nejsledovanějším pořadem zůstává nedělní druhá část Otázek Václava Moravce. 

Redakce MAM

Další zajímavé čtení