ČS poprvé podporuje svou image veřejnou soutěží

15. 2. 2010 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Když něco, tak Allegro, říká tržiště v mezinárodní kampani od DDB Warszawa

Nový mezinárodní komunikační koncept spouští online tržiště Allegro, reaguje na rostoucí poptávku po větší personalizaci.

Reklama
SDG

Česká spořitelna (ČS) spouští druhou fázi své imageové kampaně ,,365 důvodů, proč být klientem České spořitelny“, která běží od loňského podzimu. Ve spolupráci s Frekvencí 1 připravila soutěž pro klienty i neklienty ČS až o milion korun. Kampaň běží do konce března na Frekvenci 1 (upoutávky, promo a soutěžní vstupy), TV Nova a TV Nova Cinema (co-brandované upoutávky), v OOH (CLV, billboardy a bigboardy) a formou POS na pobočkách ČS.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.