Citroën má v reklamě Lennona a Monroe

11. 2. 2010 14:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Máme první fotky z Agentury roku. Podívejte se, jak jsme oslavili vítěze!

Letošní slavnostní předávání cen Agentury roku proběhlo v úterý 16. dubna v prostoru Václaváku 22. Bylo s námi u toho přes sto hostů a zábava byla ohromná. Přinášíme vám první část fotogalerie.

Reklama
SDG

Kampaň na nový model DS3 automobilky Citroën zahrnuje televizní spoty, v nichž se objevují kulturní ikony John Lennon a Marilyn Monroe. Citroën se snaží v duchu hesla Anti Retro potenciální zákazníky reklamou se zesnulými hvězdami přimět k tomu, aby se neohlíželi do minulosti, ale plně prožívali současnost. Kampaň bude ve Velké Británii nasazena od poloviny února v souvislosti s uvedením modelu DS3 na zdejší trh. Citroën si Lennona a Monroe pro svou komunikaci zvolil kvůli jejich nesmrtlenému hvězdnému statutu, který ironicky využívá ve svém anti-nostalgickém přístupu.

 

Redakce MAM

Další zajímavé čtení